یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

غم وفادار

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۴ ق.ظ

ﻣﮑﻦ ﻣﻨﻌﻢ ﺯﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﮐﻪ ﻏﻢ 

ﺑﺎﻣﻦ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﺩ

 ﺩﻟﻢ ﺍﺯﺟﻤﻠﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺎﻥ ﻏﻤﯽ ﺑﯽ 

ﺍﻧﺘﻬﺎ ﺩﺍﺭﺩ

ﻓﻘﻂ ﻏﻢ ﺑﺎﺷﺪﻡ ﻣﻮﻧﺲ ﺍﮔﺮﺗﻨﻬﺎ 

ﻭﺩﻟﮕﯿﺮﻡ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺨﺘﻢ ﻧﻤﯿﻨﺎﻟﻢ ﺑﻮﺩ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ 

ﺗﻘﺪﯾﺮﻡ

ﺩﺭﻭﻥ ﮐﻠﺒﻪ ﺳﺮﺩﻡ ﻏﻤﯽ ﻧﺎﺧﻮﺍﻧﺪﻩ 

ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ

ﻣﯿﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﻫﻢ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﻏﻢ ﻣﺮﺩ 

ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺍﺳﺖ

ﻫﻤﻪ ﺩﺭﻭﻗﺖ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻣﺮﺍﺗﻨﻬﺎ ﺭﻫﺎ 

ﮐﺮﺩﻧﺪ

ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺤﺎﻟﻢ 

ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ

ﺩﺭﻭﻥ ﺍﺗﺶ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ ﺩﺭﯾﻎ ﺍﺯ ﻗﻄﺮﻩ 

ﺍﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ

ﺷﮑﺴﺘﻢ ﺩﺭﺩﺭﻭﻥ ﺧﻮﯾﺶ ﻧﺪﯾﺪﻡ 

ﺩﺳﺘﯽ ﺍﺯﯾﺎﺭﺍﻥ

ﭼﻮ ﺩﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﻟﻢ 

ﺭﺍﺑﺎﺟﻔﺎ ﺑﺸﮑﺴﺖ

ﭼﻮﭘﯿﻮﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﮐﺲ ﺑﺎﻣﻬﺮ ﺑﻪ ﻣﻦ 

ﺯﺧﻤﯽ ﺯﺩ ﻭ ﺑﮕﺴﺴﺖ

ﻣﻨﯽ ﮐﺰﺟﻤﻠﻪ ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ ﭼﺮﺍ ﺩﺭﻏﻢ 

ﻧﯿﺎﻣﯿﺰﻡ

ﺷﻮﻡ ﻫﻤﺨﺎﻧﻪ ﺑﺎﻏﻤﻬﺎ ﮐﺠﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ 

ﺑﮕﺮﯾﺰﻡ

ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﻧﻔﺴﺎ ﻏﺮﯾﺒﻢ ﺑﯿﻦ 

ﻫﻢ ﮐﯿﺸﺎﻥ

ﻧﺪﯾﺪﻡ ﯾﮑﺪﻟﯽ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻪ ﺍﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻧﻪ 

ﺍﺯ ﺧﻮﯾﺸﺎﻥ

ﺧﺪﺍﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻏﻢ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻡ 

ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ

ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ 

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی