یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

لعنت به این دنیا

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ق.ظ

لعنت به این دنیاکه بی وجدان وپست است

لعنت به دنیایی که بی وجدان پرست است

جائی که سردمداریش با جانیان است

جائی که قدرت درکف حرامیان است

جائی که حرف حق جوابش سرب داغ است

جائی که منطق منطق چوب وچماق است

جائی که درآن مردی ومردانگی نیست

دلبستگی برآن. بجز  دیوانگی  نیست

جائی که دیگربوئی از انسانیت نیست

قبحی دگر درآن زجرم و معصیت نیست

جائی که زن کالای بازار فساد است

جائی که مرد و زن اسیر اعتیاد است

جائی که ناموس و شرف را قیمتی نیست

جائی که مردان را نشان از غیرتی نیست

لعنت به این دنیا که هر سودش زیان است

لعنت به مخلوقی که همچون وحشیان است

هرکس نقابی ازدروغ بر چهره پوشد

هرکس به شکلی خون مردم را بدوشد

هرکس دراین دنیا دلش پاک وخدایی است

بی شک گرفتار و فقیر و بینوائی است

ظلم و ستم را بیند و تنها کشد آه 

این زندگی گردد برایش درد جانکاه

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی