یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

جمع ما

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ق.ظ

جمع ماجمع پریشان خیال 

راه ما درپی بیراه زوال 

جرم ما گفتن از عشق کلام 

لب ما خسته زتکرار سلام

پای مابسته به زنجیر عناد

کار مارونق بازار کساد

چشم ما خیره به جادوی افق

ترس ما جواب ناجور نتق

غم ماحسرت ایام بهار

دیدن چلچله ی پشت حصار

شب ما ظلمت تاریک هراس

زور ما پشت حجاب التماس

بار ما وزنه ی سنگین گناه

حرف ماسفسطه های اشتباه 

قرن ما قرن پرآشوب هجوم 

پشت پاخوردن از علم و علوم 

فصل مافصل زمستان وتگرگ

خواب ماضیافت سفیر مرگ 

درد ما درد رها کردن اصل 

راز ما رمز هماهنگی ووصل

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی