یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

نسل بی رحم بشر

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ق.ظ

ازهمان روزی که آدم شد پدید 

روز خوش ازبودنش عالم ندید

آدمی از ابتدای خلقتش

تشنه ی خون بود وکشتن پرعطش

گشت ناامن ازهمان روز نخست

آدمی راه امان دیگر نجست 

نسل بی رحم بشرخونخوار بود

قتل میکرد شادمان زین کار بود

کشتن مردم برای خاکشان 

زین شرارتها نبوده باکشان

این بشردر فکرجنگ افروزی است

دائما در حال عالم سوزی است

تا خداوند آدمی را افرید

این برادر آن برادر را درید

گفت یزدان آدمیزاد عاقل است

باید او میگفت انسان قاتل است  

چون ترقی شد مرام آدمی 

شددگر راحت حرام آدمی

خوی حیوانی اگر آدم نداشت

جزمحبت در زمین چیزی نکاشت

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی