یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

هوسباز

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ق.ظ

سرودم بانی و تنبور و آواز 

هوسبازم ،هوسبازم ،هوسباز

هوسبازی مرام و مسلکم نیست

ولی دیدم رخ آن یار طناز 

شدم عاشق شدم مست وپریشان

دل بیچاره کرد اصرار آغاز

دلی که خفته ازباران غم بود

به لطفش زنده شد،این بود اعجاز

دگر طاقت نبود ووقت کتمان 

نمودم عشق خود بریار ابراز 

نگارم زین سخن آشفت برمن

بگفتامیکنم این بار اغماض 

دلیل یار من این بود افسوس

کبوتر با کبوتر ، باز با باز

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی