یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خدایی دیگر

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ق.ظ

چندی است غافل گشته ایم

دور از فضائل گشته ایم

در روزها گم گشته ایم

بدخواه مردم گشته ایم 

مشغول این دنیاشدیم

گمراه و نابینا شدیم

ازاصلمان دور گشته ایم

خود خواه ومغرور گشته ایم

مارارسالت این نبود

این مسلک و آئین نبود 

ارزش کنون بی ارزش است

خیربابدی درسازش است

خیر جلوه ای باشد زشر 

شراست ولی جوردگر

عاقل همان جاهل بود

حق هم همان باطل بود

معروف به شکل منکراست

زاهد به واقع کافراست

غیرت به یغمارفته است

انسانیت هم مرده است

گشته عمومی حرص مال

خواه از حرام یا از حلال

دیگرخدایک مظهراست

ماراخدایی دیگراست

پول است نام این خدا

ثروت بود معبود ما

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی