یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

عشق ومستی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

عشق رادر حال مستی مثل ما کس دیده  است

کس چو مامعنای عاشق پیشگی را اینچنین فهمیده است

آنچه رادرعشق ومستی دیده و بشنیده ایم

آنچه رادر راه وصل ازباب هجران دیده ایم

بی گمان کس طاقت یک ازهزارش را نداشت

در طریقش طاقت یک نیش خارش را نداشت

ما ولی ثابت قدم برعهد و پیمان بوده ایم

راه را در عاشقی محنت کشان پیموده ایم

عاقبت از عاشقی درس وفا آموختیم

در مسیر عاشقی نور خدا افروختیم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی