یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

قلب زخمی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

هیچکس ازدرد من آگاه نیست

باخبر از این غم جانکاه نیست 

درد من سهم دل خون من است 

وارث آن قلب محزون من است

گفتنی باشدچو دردی درد نیست

کس به دردم محرم و همدرد نیست

صبر عطایم کن خدا تا سر کنم

زندگی با زخم این خنجر کنم

من دگر جزاین ندارم چاره ای

نیمه جا نم بادل صد پاره ای

کاش قلب دیگری هم داشتم

این یکی از سینه برمیداشتم

لیک قلبی غیر از این در سینه نیست 

لاجرم باید که با این قلب زیست

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی