یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مولا علی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ق.ظ

مولا علی درعصرمان جایش چه خالیست

دنیای ماآزرده از قحط الرجالیست

درعصرماعدل و مساواتی نباشد

ظلم وستم راهم مجازاتی نباشد

شایداگر مولا علی در عصر مابود

فریاد مظلومان به گوش او رسابود

زیرا که اکنون ظالمان خود حاکمانند

یاحاکمان همکاسه با آن  ظالمانند

قدرت ندارد کس کزآنان داد گیرد

یا اندکی از کارشان ایراد گیرد

باید علی باشد به زور ذوالفقارش

بایاری و همراهی پروردگارش

هرروز گردن میزد او این ظالمان را

تا جرأتی بخشد بدینسان مردمان را

تااینکه دردلهای مردم ترس نان است

این ترسشان دلخواه جمع ظالمان است

باید کسی باشدکه او ترسو نباشد

از زور ظالم وحشتی در او نباشد

بایدعلی زنده برای هرزمان بود

زیرا علی تنها حریف ظالمان بود

باید که بیت المال در دست علی بود

تاعدل وحق بانور مولا منجلی بود

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی