یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

اتحاد ما

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ق.ظ

برحقایق دیدگان راتابه کی باید ببست

دستهاراتا به کی باید نهاد برروی دست

تابه کی بایدهراس از ترس نان وجان کنیم

تابه کی خودرا ورای ترسمان پنهان کنیم

تابه کی باید شهامت را به پستو بسپریم 

تابه کی لب بسته اما از شکایتها پریم 

این ستمها تابه کی باید بماند بی تقاس

تابه کی باید که زور خود دهیم بر التماس

کی زمان قهر وخشم خفتگان خواهد رسید

کی زمان غرش دلمرده گان خواهد رسید

کی شود باور کنند از ظالمان کمتر نیند

تابه کی اینسان به هرتحقیر و ذلت راضیند

تابه کی خیره به راهند تارسد یک قهرمان

قرنها بگذشت وآنان خوش خیالند همچنان

تامنو تو برنخیزیم قهرمان در غیبت است 

تازمانیکه نشستیم بر ظهور بی رغبت است

قهرمان جزمانباشد تابه داد ما رسد 

چون به داد ما همانا اتحاد ما رسد 

مااگر همت نماییم هر محال ممکن شود 

خانه باهمبستگی از هر خطر ایمن شود

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی