یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ماجرای منو دل

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ق.ظ

ماجرای منو دل قصه ی درد وغمهاست

قصه ی درد دلم حکایت آدمهاست

منو دل آنچه کشیدیم کسی نتواند

منو دل چه ها کشیدیم ،خدا میداند

دل من دست مریزاد تحمل کردی

باغم ودرد صبورانه تعامل کردی

بخت دررابطه ها بادل من یار نبود

هیچگاه نصیب دل یار وفادار نبود

هرکه آمد به دلم زخمی زد وپنهان شد

سهم من درد و غم و بی کسی و هجران شد

  • salim hamadi

نظرات  (۲)

باعرض سلام خدمت بانو آلاء . خدانکنه گرفتار درد باشید هرچند که بنظرمن قیمت هرانسان به اندازه ی دردهاییه که داره .درد مال آدمهاییه که احساس دارن غیرت دارن وجدان دارن .وگرنه آدم بی وجدان و بدذات چی  میدونه درد چیه ؟ به هرحال امیدوارم خدایی که این دردها رو بشماداده صبوری بردرد روهم بشما داده باشه و حرف آخر اینکه وقتی یکی درد داره یعنی زنده است و انسانیت تووجودش نمرده
کس نداند درد من جز من و خدای من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی