یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

گفتگو باخدا

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

ای خدامن باتو دارم گفتگو

حرف دل بی پرده گویم بازگو

من تورادردرکودکی احساس کردم

پیشه ام باسن کم اخلاص کردم

دردلم از آن زمان نور تو بود

در سرشوریده ام شور تو بود 

لطف یزدان شامل حالم نمود 

من شدم برناو بر پاها عمود

بعدازانکه روزگارم سخت شد

حسرت و آزردگیها بخت شد

لمس کردم من تورا در زندگی

العجب اما نکردم بندگی

چون خدابودی و رحمان ورحیم

بنده راکردی ازالطافت سهیم

من نکردم حق مطلب را ادا 

باخدابودم ولی ازاو جدا

ای خدامن بنده ی عصیانگرم

هرچه خواهد نفس حرفش میخرم

هرکجا شیطان بخواهد میروم

گه به دنبالش شتابان میدوم

من ضعیفم درمصاف اهرمن

ناتوانم در مصاف تن به تن

گربدم دانم که تو بخشنده ای 

  خالق عشقی زعشق آکنده ای

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی