یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

شق القمر

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

ای انکه کنج مسجدهمواره درسجودی

پیش خودت مپندارشق القمر نمودی

هرروز وشب نشستی کردی فقط عبادت

رکوع وسجده کردی ازروی ترس و عادت

کس بهره ای نبیند اززهد و اعتقادت

حتی خدانخواهد اینسان زکس عبادت

زیباترین عبادت خدمت به بندگان است

خدمت به خلق هم نوع ایین عارفان است

دارد بشررسالت تاخدمتی نماید

باید برای جز خود او همتی نماید

کاروتلاش وکوشش برتر زاعتکاف است

هرگزچنین مپندارعابدزکار معاف است

گیرم که کنج مسجدهرروز وشب نشستی

هرگز نباشداینسان رسم خداپرستی

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی