یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

لا مذهب

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

من مسلمانم ولی قائل به مذهب نیستم 

بنده ی اللهم و محتاج جز رب نیستم

دین  من   اسلام   و   قران  مکتبم 

شیعه و   سنی  نی ام  ، لا  مذهبم 

مذهبم اسلام و آن دین من است 

دین اسلام کیش و آئین من است 

ای مسلمانان همه غافل  شدید

رهسپار کعبه ی باطل شدید

هریکی گوید که حق از آن ماست

هر ره دیگر بجز این ره خطاست 

شیعه میگوید علی باشد امام

بوده منصوب خدا بر این مقام 

این امامت از نبوت برتر است 

ازپیمبر هم علی بالاتر است 

اهلبیت هستند چون یزدان علیم

جمله معصوم و قدیرند و حکیم

خلقتی نیمه خدایی بوده اند

پاک و دور از هر خطائی بوده اند

حاله ای ازنور باشد دورشان

عالمی روشن شود از نورشان

این خلاف نص قران است ودین

نیست در آیات قران اینچنین 

شیعه آلوده به صدها بدعت است

جمله بدعتهای در دین آفت است 

مابه مذهب از خدا غافل شدیم 

جای الله صد خدا قائل شدیم 

نام این شرک است وماهم مشرکیم

گر   مرید و پیرو این ‌مسلکیم 

حاصل ازمذهب چه بود جز اختلاف

فتنه و آشوب و ایجاد شکاف 

قصه ی تاریخ مذاهب آفرید 

فرقه های بی شمار آمد پدید 

هیچیک زین قصه ها اسلام نیست

دین اسلام دین شخص و نام نیست 

قصه ی تاریخ را چسبیده ایم

نام آنرا نیز دین نامیده ایم 

دین اسلام دین اسلام است وبس

هر زیاد و کم در آن باشد عبث

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی