یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

قیمت انسان

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ
ﻧﺎﻥ ﺑﺨﻮﺭﺍﺯﺯﺣﻤﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﺍﯼ ﺟﻮﺍﻥ
ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻦ ﺑﺮﺑﺎﺯﻭﺍﻥ ﭘﺮﺗﻮﺍﻥ
ﻣﻨﺖ ﺍﺯﻫﺮﮐﺲ ﻧﺒﺎﺵ ﺍﺯﺍﺩﻩ ﺑﺎﺵ
ﺩﺭﮐﻤﺎﻝ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﺎﺵ
ﻗﯿﻤﺖ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﮐﺮﺩﺍﺭﺵ ﺑﻮﺩ
ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺮﮐﺲ ﺑﻪ ﺍﻓﮑﺎﺭﺵ ﺑﻮﺩ
ﮔﺮﺑﻮﺩﺩﺭﺳﯿﻨﻪ ﺍﯼ ﺩﻝ ﺁﻫﻨﯽ
ﮔﺮﻧﺘﺎﺑﺪﻧﻮﺭﺣﻖ ﺍﺯﺭﻭﺯﻧﯽ
ﺩﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮﺑﺪﯼ ﮔﺮﺩﺩ ﻣﻘﺮ
ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﻇﻠﻤﺖ ﻭﺍﺑﻠﯿﺲ ﻭﺷﺮ
ﮐﯿﻨﻪ ﻭﮐﺒﺮﻭ ﺣﺴﺪ ﺗﺎﻇﻠﻢ ﻭﺯﻭﺭ
ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺟﺎﻫﻞ ﺷﻮﺩ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﮔﻮﺭ
ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﺭﯾﺎ ﺷﻮﺩ
ﺧﻮﺏ ﻭﺑﺪ ﺷﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﺟﺎ ﺷﻮﺩ
ﮔﺮﺩﻟﯽ ﺑﺎﺗﯿﺮﮔﯿﻬﺎ ﺧﻮ ﮔﺮﻓﺖ
ﺁﻥ ﺩﻝ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﺯﺍﻟﻮ ﮔﺮﻓﺖ
ﻣﯿﻤﮑﺪ ﺍﻭ ﺷﯿﺮﻩ ﻫﺮ ﺭﻭﺷﻨﯽ
ﺳﺎﺯﺩ ﺁﻥ ﺩﻝ ﺭﺍ ﺯﻧﺎﭘﺎﮐﯽ ﻏﻨﯽ
ﺁﻧﻘﺪﺭﻣﺴﻤﻮﻡ ﻭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺵ ﮐﻨﺪ
ﺭﺧﻨﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺁﻥ ﺩﺭ ﺍﻓﮑﺎﺭﺵ ﮐﻨﺪ
ﺍﯾﻦ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﻻﻋﻼﺝ ﺍﺳﺖ ﻭﺧﻄﯿﺮ
ﭼﻮﻧﮑﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺁﻓﺖ ﺫﺍﺕ ﻭ ضمیر

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی