یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

سنگ صبور

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ق.ظ
سنگ صبورتوگوش بده به دردم 
تابدونی من باخودم چی کردم
حالا دیگه همرنگ شام تارم
سیاه شده بدجوری روزگارم
با توام ای سنگ صبور غمها 
خسته شدم از همه ی ادمها
تنهایی بد دردیه اما خوبه 
وقتی دلت واسه کسی نکوبه 
وقتی کسی منتظرت نباشه 
هیچ ادمی دوروبرت نباشه 
سنگ صبور بدجوردلم شکسته
این روزگار خیلی حقیر وپسته
زخمی به جونت میزنه یه روزی 
که تا ابد از درد اون میسوزی
سنگ صبور دل بستن اشتباهه
شکستن دل بدترین گناهه
اونکه دلی رو میشکنه حقیره
تقاسش رو خدا ازش میگیره
این اخری بدجوری داغونم کرد
شدرو سرم خراب و ویرونم کرد 
اینجوری من هیچوقت زمین نخوردم
جوری منو زد  به زمین که مردم 
این نفسهای اخره میدونم 
این زخم کاری نمیده امونم 
سنگ صبور زخمی عشق یارم 
از اینه که سیاهه روزگارم 
بزار بره کاری باهاش ندارم
حتی نیاد یه روز سر مزارم 
بزار بره خداباشه بهمراش
کاشکی فقط یادش بمونه حرفاش
سنگ صبور توهم بکن حلالم 
انگار دیگه خیلی خرابه حالم
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی