یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

عشق تو

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ق.ظ
ای زرگهایم بمن نزدیکتر 
ای بمن ازمن بمن هم نیکتر 
ای که هستی در وجودم مشتعل 
ای که جانم برتو گشته متصل
 ای  که همچون جام می مستم کنی 
 بانگاه بی پا و بی دستم کنی
 ای  که اوصافت زخوبی کامل است
 زندگی بی تو برایم مشکل است
 ای  که من ماندم که حوری یا بشر
 ای  که دل را میبری با یک نظر
 هرکه هستی هرچه هستی گوهری 
بی  تعارف گویمت بس محشری
 رب تراشیده زمرمر پیکری
 چون  توفتانه چنین خوش منظری
باتو من چیزی نخواهم زین جهان
 باتو هستم مالک هفت اسمان
 میدرخشی چون بلوری خوش تراش
میدهدروی تو جان را انتعاش
 من به شهر عشق تو اواره ام
 نازنینم بی تو من بیچاره ام
 عشق توپرواز در بی انتهاست 
مقصد دل زین سفر عرش خداست
 دررخ زیبای تو می جویمش 
روز و شب جل جلاله گویمش 
باتو جای هرحدیث نفس نیست 
با تو از اهریمنان هم ترس نیست
 ساکن هردل شوی دریا شود
 مرده هم ازعشق تو احیا شود
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی