یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

شعرهایم دیگر...

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ق.ظ

این شعر را خیلی دوست دارم 

شعرهایم دیگر برای هیچکس نیست 

در این دل دیوانه جای هیچکس نیست

عمری برای این و آن غمخوار بودم

این دل دگر ماتمسرای هیچکس نیست

آنقدر تنهایم که حتی دردهایم

دیگر شبیه دردهای هیچکس نیست

حتی نفسهای مرا از من گرفتند 

من مرده ام در من هوای هیچکس نیست

باید خدا هم باخودش رو راست باشد 

وقتیکه میداند خدای هیچکس نیست 

من میروم هرچند میدانم پس از آن 

پشت سرم حتی دعای هیچکس نیست

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی