یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

توشه

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۸ ق.ظ
ندارم توشه و راه است دشوار
بودطی کردن این  راه  اجبار
شروعش درپی اعطای جان است
مسیری که بسوی  اسمان است
بدانم بهترین توشه در این راه
بود عزمی که دارم بهر الله 
به سویش باچه روئی ره سپارم
که جزروئی سیاه چیزی  ندارم
ازآن ترسم رسد روز حسابم
پذیرفته نگردد هرجوابم 
شوم آنگه یکی از روسیاهان
که توشه ای ندارند جزگناهان
بسی ناچیزبود اعمال نیکم
بسی را درگناهان من شریکم 
بودبر گردنم حق فراوان 
بدهکارم به خلق بسیار تاوان 
خطاهایم بسی مستور ماندند
بسی ازچشم مردم  دور  ماندند
خداوندا امید عفو دارم 
توئی امید من پروردگارم
 
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی