یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

عشق پاک

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ
گرتوازمن بشنوی باور نکن 
قصه عشقی که هجرانش نبود
من ندیدم درتمام عمر خود 
عشق وشوری را که پایانش نبود
این زمان معنای عشق ودلبری 
مشتبه گشته به اعمال دگر
هرکه تفسیری کند از عاشقی
ابتذال است یا که اغفال دگر 
عشق دیگر بازی هرکودکیست
کزنگاهی مست و شیدا میشود
عشق دیگردرته هربقچه ایست 
پیش هر بیگانه پیدا میشود
گرشنیدی قصه ای ازعشق پاک
بوده بی شک اززمانهای  کهن
عاشقی درقصه ها  ونامه هاست
درعمل فرمانبری   از اهرمن 
بی گمان عاشق بود اهل  کمال
چون دلش شوریده  وشیدا بود
گرچه کتمان  میکند   شوریدگی
عاشقی در شیوه اش  پیدا بود
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی