یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

صداقت

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ
باش صادق درتمام زندگی
تانبینی خجلت و شرمندگی
حرف حق حتی اگرتلخ است وزهر
گرکه باشد باعث زندان وقهر
آنچه رادارد حقیقت بازگو
بسته لب یا گفته بی اغماض گو
سرپنهان را نگویی بهتر است
چونکه گفتی راستگویی بهتر است
هیچ خیری در دروغ و کذب نیست
گر توراعذری است خموشی عیب نیست
کذب عادت شدحیا  را میبرد
سوی هر بیراهه پا را میبرد 
کس نمیبیند زیان ازحرف راست
چون که صادق پیشه را حافظ خداست
بی گنه شاید رسد تا پای دار
میرهد از آن ولی پایان کار

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی