یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

پیروان ابلیس

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ
هرچندباهیاهوبازارتان شلوغ است
اما همه بدانند اسلامتان دروغ است
آیین دین اسلام چون اعتقادتان نیست
این دین آسمانی بی شک مرادتان نیست
اسلام دین عدل است نه دین ظلم وتبعیض
هرآنچه سدره بود شدمحووگشت تعویض
حق شد فدای ناحق چون مصلحت درآن  بود
اسلامتان سراسر ازعدل بی نشان بود
درعرصه ی سیاست دین را فدا نمودید
در کار دین دخالت جای خدا نمودید
آلوده شد به بدعت آن دین آسمانی
شد دین جنگ و کشتاروارونه شد معانی
اسلام اینچنین نیست ای پیروان ابلیس
آن را بجای الله شیطان نموده تأسیس

  • salim hamadi

نظرات  (۲)

نه هرچند داعش هم شکلی دیگر از تفکر ابلیسی بانام اسلام است .در واقع منظورم همه ی کسانی است که اسلام روبه  ابزاری برای رسیدن به منافع خود تبدیل کرده اند وتنها استفاده ی ابزاری از نام و احکام اسلام میکنند
  • جنابــــــــ دچار
  • داعشو میگید؟ :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی