یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

اشک

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ق.ظ

آب به آتش زند گریه دل خسته را

چاره ودرمان شود هر دل بشکسته را

وای به روزی که اشک خشک شودهمچو چاه

آن دل مسکین دگر برچه کس آرد پناه

درد چو درمان نداشت گریه مداوا کند

عقده چو بردل نشست عقده ی دل وا کند

گریه ی شب زنده دار گریه ی بیچاره نیست

پاکتر از اشک او کیفیت اشک کیست

این دل ماتمزده طاقت هجران نداشت

ورنه چو دیوانگان حال پریشان نداشت

گرتو در این فاصله اشک مرا دیده ای

علت آن گریه را از چه نپرسیده ای

اشک روانم زچشم حاصل خون دل است

خون دل و دیده ام از بصرم نازل است

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی