یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خسته از زنده بودن

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ
من گرفتارخاک زمینم
عاشقی غصه دارو حزینم
خسته ام دیگراز زنده بودن
خسته ازنقش بازنده بودن
زندگی رابه نکبت نخواهم
خسته شد از سیاهی نگاهم
زندگی را به بیراهه بردم
از زمین و زمان دشنه خوردم
از هر آنکس که یارش گزیدم
جز جفا و خیانت ندیدم
هرکه آمد غمم رافزون کرد
این دل خسته را غرق خون کرد
عمر من  صرف بیهوده ها شد
حاصل عمرم این غصه ها شد
نه توانی  مرا مانده باقی
نه امیدی و نه اشتیاقی
مانده ازمن بجا نیمه جانی
درگذرگاه این عمر فانی 
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی