یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

گل سرخ اشک

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ
روئیده یک گل سرخ انجاکه گریه کردی
بااشک خودتو آن روزدرخاک ریشه کردی
 
آن اشک یادگاردیدار اخرین بود
همیشه جاودان شداشکی که اتشین بود
 
چون اشک اخرینت همراه خون دل بود
شددر رخ گل سرخ خون دل تو مشهود
 
قلب توراشکستم بی انکه خودبدانم
دادی توخون دل رابا اشک خود نشانم
 
هرچندبازبانت چیزی بمن نگفتی
حرف توراشنیدم وقتی چوگل شکفتی
 
گل روچوچیدم ازخاک دستم به رنگ خون شد
خاک تمام اطراف یکباره  لاله گون شد
    

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی