یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

هراس ازغم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ق.ظ

مراازغم هراسی نیست که دیگر یار دیرین است

غمی کز راه میآید گهی چون شهد شیرین است

چراترسان شوم ازغم که بامن مهربان باشد

بماند درکنار من اگر دردم گران باشد

شباهنگام میآید به آرامی به بالینم

چو مرحم میشود آن غم دوای قلب خونینم

چو میفهمد زبانم را تسلا میدهد دردم

جفای بی وفایان را نشانم میدهد هر دم 

در این دنیای بی وجدان من ازغم معرفت دیدم

به دورانی که یاران را دو رنگ و بی صفت دیدم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی