یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

پیچیده ترین مشکل

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ق.ظ

دیریست که حال دل من سخت خراب است

از دست زمین و آسمان دلم کباب است

بامن نه زمان رام و نه ایام به کام است

هرجا که بلا هست مرا قرعه بنام است

پیچیده ترین مشکل من قسمت و جبراست

کار من دلخسته فقط دیدن و صبر است

تاکی بشود قسمت من روشن و آرام

من میگذرم زجه زنان از پل ایام 

آیا شب ظلمانی من را سحری هست

آن سوی شب دلهره آیا خبری هست

غمخوار من غمزده جز شانه ی غم نیست

در کلبه درویشی من دغدغه کم نیست

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی