یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خاصیت درد

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ق.ظ

من خسته ودل زده ام .از خیلی ها

ازاین دنیای بزرگی که پرازبیعدالتی ورنج و تبعیض و درد است

من زجر میکشم ازدیدن آدمها،آدمهایی که نمیفهمند 

نمیخواهند بفهمند

گیج وسردرگمم، احساس میکنم غل وزنجیر شده ام به خودم

دوست دارم ازاین دنیای پرازسیاهی و زشتی دور شوم

ازاین آدمهای وحشتناک تهوع آور دور شوم

اما نمیشود

گیر کردم 

چراهمه چیزاینقدرسخت ودرد آوراست

خدایااشک رابرای آرام کردن ماآفریدی

اما واقعا اشک برای تسلی دادن اینهمه رنج وسختی،

اینهمه زجری که میکشیم و می بینیم کم است 

آدم حالش خوب نمیشود

گریه گردن کم است برای فراموش کردن

برای آرام بودن ،برای آدم بودن

هیچ آدمی کاملا خوشبخت نیست وغم ودرد ورنج همیشه باآدمی همراه است

لازمه ی انسانیت رنج کشیدن است

دانستن خوددردیست که هرچه بیشتر باشدزجرکشیدن هم بیشتر است

و ویژگیهای هر انسانی به میزان دردهایی است که در سینه دارد 

دردهایی که مرز بین انسانیت و حیوانیت است

وخاصیت این درد التیام یافتن نیست

که اگر التیام یابد انسانیت به اتمام میرسد

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی