یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خالق خورشید

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ق.ظ
درعجبم زین همه زیبائیت 
قاصرم از درک توانائی ات
فضل تو راکس نتواند شناخت
عاشق تودیده ودل هر دو باخت
ظاهری وازهمه زیباتری
خالقی و ازهمه تنهاتری
نظم توپیچیده تر از درک ماست
بحرتو جاگیر تر از مشک ماست
قدرت و یارای تورا مرز نیست
هیچیک ازخلقت تو هرز نیست
ازکرمت هرچه بگویم کم است
سایه ی توبر همه ی عالم است
روزی موری تو مهیا کنی
لطف وعطا در دل دریا کنی
هرطرفی ازکرمت آیتی است
در دل هرذره ی دون حکمتی است
غیرخدا خالق خورشید کیست
ذات خدا لایق تردید نیست
نور خدا درهمه جا روشن است
دیدن او در اثرش ممکن است
بنده ی ناشکرخدا غافل است
آنکه سپاسش نکند جاهل است
اینهمه نعمت که به ما داده است
درعوضش شکر خدا ساده است
آدمیان جور و بدی میکنند
حمله به رسم ایزدی میکنند
دشمن ادیان خدا میشوند
غرق گناه و ناروا میشوند
نسل بشر در پی شر میروند
درپی هر ورطه به سر میروند
حاکمیت درکف اهریمن است
اوکه بشر را ز ازل دشمن است
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی