یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

روزگار چپ گرد

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ق.ظ
گم کرده ام مسیرم درپیچ و تاب تقدیر
با روزگار چپ گرد هستم همیشه درگیر
در ازدحام انفاس باخویش هم غریبم
پا می نهم به هرجاغم میشود نصیبم
هرسو که میگریزم اقبال بسته بینم
تقدیر ناموافق دلها شکسته بینم
این بخت ناموافق رحمی بمن ندارد
یکبار هم به انصاف چشمی بمن ندارد
یک عمرغصه خوردم ماندم ولی به امید
افسوس روزگارم  درد مرا نفهمید
دیگرگذشته عمرم باکوله باری از درد
مأیوس و ناامیدم از روزگار چپ گرد
گمگشته ام دراین عمر کس نیز ره بلد نیست
وامانده در مسیرم اما زکس مدد نیست
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی