یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

قلندر وار

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ق.ظ

قلندر وارازاین دنیا گذشتم

به دنبال خدا بسیار گشتم

زمین راهی بسوی آسمان نیست

برای معرفت کس را زمان نیست

زمین جولانگه شیطان ونفس است

بنی آدم اسیر جهل و ترس است

زمانی درسرش شورجوانیست

زمانی هم اسیر ناتوانی است

کجایابدمجال تاپرگشاید

چگونه ازپس نفسش برآید

کسی که بنده ی شیطان ومال است

خدایش کی خدای متعال است

چه میداند که عشق ومعرفت چیست

کجا اندیشه ی او آسمانیست

کجا دغدغه اش سیر کمال است

کجالایق به وصل لا یزال است

بنی آدم گرفتار زمینند

به راهشان شیاطین درکمینند

زمین عروسکی انسان فریب است 

که انسان درمصافش ناشکیب است

به آسانی اسیر خاک گردد

 اگر دلبسته شد ناپاک گردد

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی