یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خدایی دیگر

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ق.ظ

چندی است غافل گشته ایم

دوراز فضائل گشته ایم

در روزها گم گشته ایم

بدخواه مردم گشته ایم

مشغول این دنیا شدیم

گمراه و نابینا شدیم 

از اصلمان دور گشته ایم

خودخواه و مغرور گشته ایم

مارا رسالت این نبود 

این مسلک و آیین نبود

ارزش کنون بی ارزش است

خیربابدی درسازش است

خیر جلوه ای باشد زشر

شر است ولی جور دگر

عاقل همان جاهل بود

حق هم همان باطل بود

معروف به شکل منکر است

عابد به واقع  کافر است

گشته عمومی حرص مال

خواه ازحرام یا ازحلال

 دیگرخدا یک مظهراست

مارا خدائی دیگر است

پول است نام این خدا

ثروت بود معبود ما

پول مالک افکار ماست

پول ارزش ومعیار ماست

  • salim hamadi

نظرات  (۱)

  • رسول نصیری
  •  تمام نوشته های شما باارزش هست.
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز .شما به بنده لطف دارید .مطالب شما هم ارزشمند و عالی هستن .من وبلاگ شما رو دنبال میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی