یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

این روزها

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ق.ظ
این روزهاحتی خداباماخصومت میکند
غارتگری با نام دین بر ما حکومت میکند
این روزها  با خشمشان ملت خدایی میکنند
دریا ندیده هرکدام خود ناخدائی میکنند
عطردل انگیزبهار درآسمان پیچیده است
دیری است چشم مردمان تنهاسیاهی دیده است
آن روز دیدم دختری پوشیده روی خویش را
تاحفظ سازداینچنین او آبروی خویش را
 سرکرددر زباله دان تا ازشرافت نگذرد
تحقیر را برجان خریدتااز نجابت نگذرد
صدچشم براوخیره شدازشرم آن دختر گریخت
آن لحظه حس کردم خدابادیدن او  اشک ریخت
درسرزمین نفت  وگاز محتاج نانند مردمش
جمعی خدائی میکنند  بانفت وآب وگندمش
 این زندگی نیست ذلت است  مردن شرف داردبه آن
وقتی که باشی روی گنج بیچاره و محتاج   نان
بانام دین غارتگران دنیایمان راسوختند
سرگرممان کردند وخودچه ثروتی اندوختند  
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی