یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

جنون

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ
مابه بیراهه نرفتیم جنون مارابرد
سوی بیراهه جنون بادل خون مارابرد
بدنبودیم ولی از همگان بد دیدیم
بارها زخمی وسرخورده شدیم ،رنجیدیم
سهم ماسوختن و دم نزدن بود فقط 
سهم ما نکبت و بیچاره شدن بود فقط
نسل ماسوخت ولی کسی به دادش نرسید
سوختیم هیچیک از ما به مرادش نرسید
آنچه دیدیم فقط سیاهی و حرمان بود
جنگ و آوارگی و مصیبت و ادمان بود
سالها باغم ودرد بی امان سر کردیم
ماکه امروز خودمان   تجسمی از دردیم
مانرفتیم به بیراه بدان  رانده شدیم
نسل ماسوخت اگر البته سوزانده شدیم
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی