یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

شام بی زوال

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۰۷ ق.ظ
وقتی ملاک وارزش به ریشه نیست به ریش است
 قدرت اگر به دست آخوندیا کشیش است
وقتی که دین وایمان ملاک برتری شد
وقتی که علم ودانش بدون مشتری شد
وقتی که دین بگرددآلوده با سیاست
وقتی که مرد دین شد دغده اش ریاست
آن دین و آن سیاست الوده وخطیرند
پیونداین دو یعنی باید بسی بمیرند
باشد‌چنین شراکت پیوند نامقدس
  همچون لباس طاووس پوشاندنش به کرکس
درسرزمین ابلیس هرگزگلی نروید
آنجاکسی نشانی از معرفت نجوید
رویش به خاک  طاغوت اقبال خارو خسهاست
شیرینی نجاست ذائقه ی مگسهاست
آن جاکه بیگناهی درخاک آرمیده
آنجاکه درحصاراست آزادی عقیده
امیدروشنی نیست این شام بی زوال است
روئیدن شقایق درخاک آن محال است
    
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی