یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

شعر زیبای روزهای روشن از اردلان سرافراز

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ
روزای روشن ، خداحافظ
سرزمین من ، خداحافظ
روزای خوبت بگو کجا رفت 
تو قصه ها رفت ، یا از این جا رفت 
انگار که اینجا هیچکی زنده نیست 
گریه فراوون ، وقت خنده نیست 
گونه ها خیسه ، دل ها پاییزه 
بارون قحطی از ابر می ریزه 
همه عزادار سر به گریبون 
مردا سر دار زنا تو زندون 
انگار که شبه ، هر روز هفته 
از هر خونه ای عزیزی رفته 
همه با هم قهر ، همه از هم دور 
روزا مثل شب ، شب ها سوت و کور 
نه تو آسمون ، نه رو زمینیم 
انگار که خوابیم ، کابوس می بینیم 
از زمین دوریم ، از زمان جدا 
حتی نمی اییم به یاد خدا 
روزای روشن ، خداحافظ 
سرزمین من ، خداحافظ 
نوبت میگیریم ، گیج و بی هدف 
واسه مردنم ، باید رفت تو صف 
روزها و شب ها این جور می گذرن 
هر جا که می خوان ما رو می برن 
آخه تا به کی آروم بشینیم 
حسرت بکشیم ، گریه ببینیم 
ای زن تنها ، مرد آواره 
وطن دل تو است ، شده صد پاره 
پاشو ، کاری کن ، فکر چاره باش 
فکر این دل پاره پاره باش
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی