یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

انتقاد

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ
انتقادآزادگشته به چه خوب
گرچه روزبگذشت ودیگرشدغروب
برسرت مامیزنیم فریاد کن
انتقاد از ظلم و هربیداد  کن
ماچو میدزدیم بفرما انتقاد
شکوه کن از فقر وجرم و اعتیاد
گروطن غارت شده فریاد کن
خواستی از کشته ها هم یادکن
گرهمه دارائیت برباد رفت
گردرآتش سوختنت ازیاد رفت
گرنداری نان شب شرمنده ای
گر زفریادوفغان آکنده ای
گروطن گشته چوزندانی بزرگ
گرسیاست گشته جولانگاه گرگ
قاضی القضات اگر خود ظالم است
دروطن گر ظلم وتبعیض حاکم است
گررسانه جزدروغ کاری نداشت
حاکمیت گرهواداری نداشت
انتقاد کن این نظام جمهوری است
بین ملت بانظام کی دوری است
انتقاد آرام باشد بهتر است
شکوه در حمام باشد بهتراست
گربه گوش دشمن آهنگت رسید
گرشکایت کردی و دشمن شنید
این دگر مضمون دشمن شادی است
سوء استفاده از آزادی است
انتقادآزاد باشد در خفا
گرصدایت نشنودکس جز خدا
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی