یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

سزای قلب عاشق

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۷ ق.ظ
ای کاش دل تواند عاشق شود دوباره
ایکاش جان بگیرد این قلب پاره‌ پاره
ایکاش باردیگر کس دلبری نماید
ناگه به گوشه چشمی قلب مرا رباید
ای قلب بی نوایم حق توبی کسی نیست
دلهای چون تو عاشق دراین زمان بسی نیست
دیدی که آن جفاکارچه بامن و دلم کرد
وقتی که دید اسیرم زخمی زد و ولم کرد
بیچاره فلب عاشق خواست ازتپش بیفتد
میخواست زین مصیبت به دست و پایش افتد
آن سنگدل گمان کرد کارم دگر تمام است
دانست دل ازآن زخم عاجزز التیام است
ازغصه و غم و درد آکنده شد وجودم
من بعدازآن مصیبت آن من دگر نبودم
آن یاربی وفایم آسوده بود و خندان
اما دلم ازآن زخم شدجایگاه احزان
هنوزهم دل من تنها وگوشه گیر است 
بر درد و غصه خوردن انگار ناگزیر است 
باید ولی بداند این اشتباه او نیست
واقع چو شد جدایی جرم و گناه او نیست 
سزای باوفایی عذاب و درد و غم نیست
جزای قلب عاشق تنهائی و عدم نیست 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی