یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خواب مرگ

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ق.ظ

خواب مرگه خواب تلخ اعتیاد

هست ازاین دست مرده ی زنده زیاد

هرکسی اسیر این بلا بشه

تازه این وقت شروع خوابشه

وقتی خوابید خواب مرگش میرسه

یاخدا مگر به دادش برسه

هرکی پاشد دوباره زنده میشه

شاهد روزای آینده میشه

وای به حال اون اگر خواب بمونه

خواب مرگ تقدیر غمبار اونه

گرچه هنوز بدنش خاک نشده

مرده و صاحب ادراک نشده

ظاهرا می بینه و کوره چشاش

میشنوه اما میگه گور باباش

هست ولی نیست ووجود هم نداره

آتیشه میسوزه دود هم نداره

هم میسوزه هم میسوزونه باهاش

همسر ودار و ندار و بچه هاش

نه خودش میتونه زندگی کنه

نه میزاره کسی زندگی کنه

خواب اونهم بهتر از بیداریشه

یه عذابه وقتی ازخواب پا میشه

دیدنش آدمو غمگین میکنه

چه جوری موادرو تامین میکنه

بعضی ها ناموسشون رو میفروشن

بعضی ها میرن و آدم میکشن

چه جوونهائی که دربدر شدن

مایه ی خجلت و دردسر شدن

خدا لعنت کنه هرکس بانیشه

اینهمه آدم چرا قربانی شه

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی