یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مرگ خوزستان

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۶ ق.ظ


مردمان شهرمااهل هیاهو نیستند

مردمانی ساده اندومصلحت جونیستند

مردمان این دیاراهل شکایت نیستند

مردمی هستندکه بی آب وهواهم زیستند

لیگ دیگرظلم وتبعیض بیش ازحدگشته است

کاردیگرازهوا وآب بدبگذشته است

آب را بالائیان روز عیان دزدیده اند

والیان شهرماهم گوئیا خوابیده اند

آب کارون خشک شدبازهم ناراضیند

کس نداند مافیای مرگ خوزستان کیند

این جماعت خواستار مرگ کارونند وبس

بوی مرگ میآیدازکارون ونیست فریاد رس

بین بالا دستیان حتی یکی زین خاک نیست

حکم صادرمیکنند و هیچکدام را باک نیست

خشک شدهورالعظیم وسهم مردم خاک شد

زندگی کردن دراینجا سخت و وحشتناک شد

نفت وگازش را که گفتند ثروت ملی بود

ازهزاریک سهم خوزستان ازآن خیلی بود

ازهزاریک هم فقط نصیب خوزستان نبود

پانزده استان دیگر هم ازآن بردند سود

عده ای که هم قسم برمرگ خوزستان شدند

خودنمیدانند شاید قاتل ایران شدند

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی