یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

چهل سال سیاه

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ق.ظ

مردمی ساده به دنبال خدا میگشتند

آنچنان شد دگرازدین و خدا برگشتند

شاه بدبود چو وابسته به آمریکا بود

ملت ماتشنه ی عدالت مولا بود

خواستند حاکمیت فکر فقیران باشد

خواستند ملت خودش حاکم ایران باشد

بعداز آن هر که فقیر مالک و دارا گردد

همه احکام خدا یکسره اجرا گردد

هرکه ظلم دیده زکس داد از او بستانند

که دگر حاکم و قاضی همه با ایمانند

منتظر بودند مردم آب و برق مفت را

منتظر بودند ببینند آنچه رهبر گفت را

حال چهل سال از آن روز سیاه بگذشته

اینهمه سال ازآنچه بوده اشتباه بگذشته

کشور ایران دراین چهل سال فقط تاراج شد

سلطنت برگشت فقط عمامه جای تاج شد

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی