یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

سلام ای رهگذر

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۵ ق.ظ

سلام ای رهگذر از کوچه ی پاکی

سلام ای مرتفع تا بام افلاکی

سلام ای مهربان ای آشنا بادرد 

سلام ای پرصلابت کوه صبر ای مرد

تو داری غصه ی گنجشک افتاده

که صیادی به بالش تیر بنهاده

نشسته گوشه ای در حسرت پرواز

که شاید زندگی از نو شود آغاز

تو که داری غم دلهای بشکسته

شوی همداستان باهر که دل بسته

دلت خون میشود از بی وفائی ها

ازآنان که اسیرند در سیاهی ها

تو که دریای عشقی بیکرانی 

تو که در فکر کار این و آنی

اگر بار دگر زین کوچه بگذشتی 

اگر چه میروی بی میل برگشتی

سلامم را رسان حتی به آن گنجشک

سلامم را رسان حتی به آن گنجشک

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی