یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مرد و نامرد

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ق.ظ

 

روزگارمیطلبد که مرد نامرد شود

وانکه مرد است زجمع مردمان طرد شود

رسم دنیاست که ازمردانگی بیزار است

شیوه اش بامرد حق دشمنی و پیکاراست

آنچنان سخت بگیرد که کند تسلیمش

تاکه ناچار شود مرد کند تعظیمش

مرد دائم زخمی وباروزگار درگیر است

بخت او ناسازگار و شاکی از تقدیراست

مرد اگرمال ندارد احترامش نکنند

آنچنان که عده ای حتی سلامش نکنند

مردی و مردانگی دیگر ندارد مشتری

 دست شوئی گر ز مردی پیش این خلق خوشتری

این زمان مردی به آن است که دارا باشی

بی خیال غیرت و اهل مدارا باشی

این زمان نامرد باید بود از مردی گذشت

مردی و مردانگی هم قصه و افسانه گشت

گاه می بینی زنان مردتر از مردانند

شیر زنانی که بپا خواسته در میدانند

این زنان تاج سر تمامی مردانند

مرد اگر دراین زمان هست فقط آنانند 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی