یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

فرق ماچیست

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۶ ق.ظ

من اگربسته لبم رضایتی درآن نیست

نیست ازحال خوشم چودیده ام گریان نیست

باتوحرفی نزدم چوکارزحرف بگذشته

اشک خودنهان نمودم چوبخون آغشته

آنچه کردی تو بمن جان مرا میگیرد

شک نکن این دل بیچاره زدرد میمیرد

باتوآخرچه بگویم که چه تغییر کند

حرف من گریه ی من دیگرچه تاثیر کند

توچنان دشنه زدی که مرگ من حتمی بود

نه فقط دشنه زدی که دشنه ات سمی بود

بعدازآن تیغ جفابخاک وخون غلطیدم

من درآن روز سیاه مرگ خودم را دیدم

آدم از عشق قدیمی چو خورد تیغ جفا

دگرآن زخم گران رانبود هیچ شفا

چه بگویم که ازآن روز چه زجری دیدم

مرده بودم ودگر هیچ نمی فهمیدم

بعداز آن روز دگر از همه میترسیدم

دگر از وحشت کابوس نمی خوابیدم

تاکه آن روز تو را سرخوش و خندان دیدم

پس چرا مثل تو من نیز نمی خندیدم

فرق ماچیست مگرتو آنچنان من اینسان

من زمین گیرشدم توبردی ازیاد آسان

بعدازآن سعی نمودم که فراموش کنم

در دلم آتش این واقعه خاموش کنم

سعی کردم که توراببخشم و بخشیدم

چون گذشته دگر آنقدر نمی ترسیدم

حال که چندسالی گذشته از آن ایام

دل دیوانه من هنوز بود ناآرام

بخداسپردمش بود خدایش حافظ

زفراموشی او اگر چه هستم عاجز

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی