یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

اینک منم

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ق.ظ

حتی یکی هم دل نمی سوزاند برایم

حتی یکی هم نشنود غم ناله هایم

حتی یکی هم حال وروزش مثل من نیست

دردی که من دارم نمایان در سخن نیست

من مانده ام تنها دراین آشفته بازار

از رسم این نامردمان دیدم بس آزار

کس همچو من دیوانه و عاشق نبوده

عشقی که نابود و زمین گیرم نموده

دیگرنه نای حرکتی دارم نه امید

شام سیاهم کی ببیند روی خورشید

دیگر خودم هم راضیم پایان پذیرم

بهتر که بی دلدار خود ازغم بمیرم

هم داغ هجران دیدم و هم دشنه خوردم

از آنکه اورا برتر از جان میشمردم

دیدم بسی آزار از آن جلاد دلدار

کز جور او گشتم ز هرچه عشق بیزار

اینک منم آنکس که دلداری ندارد

انکه به خاک افتاده و یاری ندارد

اینک منم تنها و خونین بال و مغموم

انکس که باشد تا ابد از عشق محروم

من که همه عمر زندگی باعشق کردم

 تا زنده ام دیگر پی عشقی نگردم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی