یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

لحظه ها

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ق.ظ

هرلحظه اگرچه هست یک دم

عمر تک تک لحظه هاست باهم

این لحظه که هست فرصت ماست

 هرلحظه که  پیش روست زیباست 

ما غیر همان لحظه نداریم 

 تا در ره خویش گل بکاریم

حیف است به گذشته بسته باشیم

افسرده و دل شکسته باشیم

باید که به لحظه زندگی کرد

 دنیا نکند دمی عقب گرد

آنان که اسیر رفته هایند 

گوئی که به مرگ مبتلایند

در بند گذشته ها اسیرند

اینگونه تقاس زخود بگیرند

انکس که بهای دم بداند

معنای دم و عدم بداند

گنجی است که معادلی ندارد

عمر رو به عقب پلی ندارد

گر قدر دم و لحظه ندانیم

هنگام سفر ز نادمانیم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی