یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

مستحق

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ق.ظ

ساقی امشب آتشم را تیزکن

آتشین جام مرا لبریز کن

امشب ازهرشب برایم شب تراست

امشب من ازنژادی دیگراست

هرشب ای ساقی مرامی داده ای

دست رد برسینه ام ننهاده ای

امشب است این آخرین می خواستن

هست فردا وقت زحمت کاستن

ای کریم امشب کرامت بیش کن

این رعیت را رعایت بیش کن

عدل تو می جزبه ظرفیت نداد

می به می خواران به یک نسبت نداد

میدهی می در خور میثاقشان

خوب میدانی تواستحقاقشان

پیش می خواران عدالت این بود

جان فدای اینچنین آئین بود

ای به هرکس داده استحقاق حق

مستحقم مستحقم مستحق

مستحقم بیشتر مستم کنی

بی امان بی پا وبی دستم کنی

مست بایدشدنه چون شبهای پیش

خواهمت مستم کنی این باربیش

گاه بایدمست شددیوانه وار

تادهی ازکف عنان اختیار

رهرو یک راه خونین منظرم

از چنین ره مست باید بگذرم

روز بایدفارغ ازهرهست شد

بایدامشب پس حسابی مست شد

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی