یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خرابم

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۱۱ ق.ظ

خرابم مثل آن عاشق که عشقش

به پای سفره ی عقدرقیب است

خرابم مثل حال آن مسافر

که بی پول مانده درشهری غریب است

خرابم مثل آن بلبل که بیند

گلش دردست گلچین اشک ریزد

خرابم مثل آهوبچه ای که

شکارشدمادرش او میگریزد

خرابم مثل آن مادرکه طفلش

دوروز زیر تلی آوار مانده

خرابم مثل معتادی که چندیست

ندارد پولی و خمار مانده

خرابم مثل مردی که رفیقش

کنارچشم اوجان داده باشد

خرابم مثل آن قماربازی

که هرچه داشته تاوان داده باشد

خرابم مثل آن شاعرکه یک شب

غمی دارد کزآن حالش خراب است

خرابم مثل آن دیوانه ای که

دوای درد او جام شراب است

خرابم مثل آن چیزی که هستم

شبیه آنکه ازجان سیرباشد

خرابم مثل آن بازنده ای که

بلای جان او تقدیر باشد

خرابم مثل دیروز و پریروز

شبیه ماه پیش وپارسالم

خرابم مثل هرروز و همیشه

ازآن روزی که رفت این است حالم

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی