یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

واعظان

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

کسی که میرود بالای منبر

مخاطب را تصور میکند خر

خیالش هرکه آنجاست بی سواد است

اگرچه بین آنان خر زیاد است

ولی درجمع همه نادان نباشند

همه در درک و فهم یکسان نباشند

بگویند واعظان دائم اراجیف

حقایق راکنند صدجور تحریف

روایتهایشان اغلب خرافات

که بامنطق و عقل دارد منافات

شده چرندیاتشان سوژه ی خنده

که دارند غالبا طنزی گزنده

یقینا خود بدانند گر چرند است

ولی این شغلشان چون کارمند است

خزعبلاتشان پایان ندارد

که فرق باگفتن هذیان ندارد

توگوئی مردمان درازگوشند

همه دیوانه وبی عقل و هوشند

پیمبرگربدانست روزگاری

بگیرند عده ای ازدین سواری

که دین مضحکه ی آنان بگردد

به کام مرثیه خوانان بگردد

ببخشیدبرلقای آن عطایش

یقینا درنمی آورد صدایش

پیمبر تن به این بازی نمیداد

رضابرجعل واخاذی نمیداد

که روزی عده ای از نام اسلام

بگیرند بهرخود بی زحمتی وام

 

  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی