یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

ازعشق محرومم نکن

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ق.ظ
ازعشق محرومم نکن 
بر هجر محکومم نکن 
بی عشق همچون مرده ام
همچون گلی پژمرده ام 
این عشق میراث من است 
تفسیر احساس من است 
باعشقمان بازی نکن
ازعشق اخاذی نکن 
این عشق عشق واقعی است
محصول یک دلداگیست
هرروز عاشق بوده ایم 
مست از دقائق بوده ایم
درد عشقمان را کم نکرد
هجر دورمان از هم نکرد
این حق عشق پاک نیست
عاشق به عشق شکاک نیست
شک در مرام ما نبود
زهرش به جام ما نبود
خواهی مجازاتم کنی
اینسان مکافاتم کنی
گرعشق باشد در دلت
این حکم گردد قاتلت 
بازنده ای درعشق نیست
کس زنده بعد از عشق نیست
شاید که عشقت لاف بود
دل بیخودی علاف بود
گرعاشقی پا یار نیست 
 هیچ رفتنی در کار نیست
رفتن جزایش مردن است
خود را به مسلخ بردن است
حالا برو گر مایلی
میمیرم و تو قاتلی 
شاید سزاوارم به آن 
خواهی برو خواهی بمان
  • salim hamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی